Reserver tidligt, hvis du planlægger at besøge i løbet af sommeren.The main floor (2nd floor) double room has a nice terrace.Jeg nød min tre-dages ophold på Pension Mueller i tre dage, mens jeg besøger min søn, som studerer på det lokale Universitet. It is 150 feet from the main hotel building and has free wired internet.
badekarret er imponerende stor, men er ubrugeligt uden en prop. Unser Haus Raus aus dem Alltag - rein zu Müller - und... Behaglichkeit... Mal richtig abschalten und den Ausgleich genießen -wir sorgen für die richtige Umgebung! Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.Denne version af vores website er beregnet til personer, som taler Dette website anvender cookies for at forbedre din oplevelse, øge websitets sikkerhed og vise dig personligt tilpassede reklamer.
Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.Der er flere steder at vælge imellem i Marburg-området.Hvilke populære seværdigheder er der i nærheden af Hotel Haus Mueller?Blandt de nærliggende seværdigheder er St. Elizabeth Kirche (0,4 km), Kfz (0,3 km) og Mineralogisches Museum (0,3 km).Blandt de mere populære faciliteter er gratis wi-fi, lufthavnstransport og morgenmad.Hvilke muligheder for mad og drikke er der på Hotel Haus Mueller?Ja, der er privat betalingsparkering på området til rådighed for gæsterne.Hvilke restauranter er der i nærheden af Hotel Haus Mueller?Blandt de bekvemt beliggende restauranter er Restaurant Ancho, Bistro Early og Die Pause.Ja, Hotel Haus Mueller tilbyder lufthavnstransport til gæsterne. 29, 35037 Marburg, Hesse NémetországA hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. F. eks. Med andre ord, du kan spise hvad du ønsker. If you are a resident of another country or region, please select the appropriate version of Tripadvisor for your country or region in the drop-down menu.A webhely cookie-kat használ a felhasználói élmény növelése és a webhely biztonságának fenntartása érdekében, valamint, hogy személyre szabott hirdetéseket jeleníthessünk meg Önnek. Herrn Mueller er ivrige og klar til at hjælpe. Hvis hun er på ferie, den gnavne mand springer gadebikse, og appelsinjuice. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Vores værter var yderst nyttigt, og indkvartering var i en smuk rummelige dobbeltværelser med en tilstødende balkon. Det er en by fuld af liv og skønhed. Vi boede i et meget lille værelse på loftet for 68 euro - et godt køb. Hotel Haus Mueller, Marburg: Tekintsen meg 47 utazói értékelést, 50 valódi fényképet és nagyszerű ajánlatokat erről: Hotel Haus Mueller, amely 2./9 B&B-k/fogadók legnépszerűbb Marburg, és a Tripadvisoron 4/5 értékelést kapott. A Hotel Haus Mueller tárt karokkal várja Önt.A közelben lévő látnivalók, úgymint a Chemikum (0,5 km) és a Camera Obscura (0,7 km) miatt a Hotel Haus Mueller nagyszerű választás Marburg látogatóinak.A Hotel Haus Mueller vendégei élvezhetik a nagyszerű szolgáltatásokat, többek között a csomagmegőrzőt, az újságot és a gyors be-/kijelentkezést. Familien er vidunderlige og så venlige.Jeg ville elske at besøge igen og bo her! Közel van a(z) Hotel Haus Mueller a városközponthoz?Igen, 0,6 km távolságra található Marburg központjától. Værelserne er rene og førsteklasses service.
Dette er dog kun, hvis lady of the house er servering. Der er også yoghurt, marmelade og appelsinjuice. Sengen er behagelig og bruser varmt. Jeg elskede dette sted. Godt beliggende mellem Aldstadt og hovedbanegården tæt på Elizabethkirchen. Min ven og jeg sad i baren og havde en øl første nat og overvågede Japan slog USA i finalerne. Morgenmaden var skuffende. Priserne leveres af vores partnere og afspejler værelsespriser pr. Regisztráljon a profil tulajdonosaként ingyenesen, hogy frissíthesse azt, válaszolhasson az értékelésekre, és további előnyökhöz jusson.This is the version of our website addressed to users in Hungary. Morgenmaden var en reel behandler også. Værelsestyperne kan variere.Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Værelset har adgang til en terrasse, som får sol om eftermiddagen, og har en dejlig udsigt over slottet. Hotel Haus Mueller, Marburg: Se 47 anmeldelser fra rejsende, 50 billeder og gode tilbud vedr. A szobatípusok eltérőek lehetnek.A hozzánk beérkező kifizetések hatása a megjelenített, ár szerinti sorrendre. Det behøver ikke være svært at finde det ideelle romantiske pensionat i Marburg. Az árakat partnereinktől kaptuk, szobaárat jelentenek egy éjszakára, és tartalmazzák a partnereink által ismert adókat és egyéb díjakat. Hvis man er til pålæg, du får tre stykker gadebikse i 3 forskellige nuancer af pink, og 4 halv-størrelse skiver ost. 2 af 9 B&B / kroer i Marburg og med bedømmelsen 4 af 5 på Tripadvisor.
Herr-Muller fik endda sandwich til mig og min søn for vores dag med sightseeing. Som en ekstra bekvemmelighed, er der privat betalingsparkering på området for gæsterne.Mens du er i Marburg, får du måske lyst til at spise schnitzel på en af restauranterne i nærheden, som for eksempel Restaurant Ratsschanke.Der er ikke mangel på ting at lave i området: udforsk en populær have som Botanischer Garten og Garten des Gedenkens.Hotel Haus Mueller ser frem til at byde dig velkommen, når du besøger Marburg.Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Az ideális festői panzió megtalálása Marburgban nem nehéz feladat. En forsøgte endda at lære mig at yodel!