Voor wat het waard is, ik ben erg tevreden met mijn ionic.

met de S3 ook geen probleem, maar ik veronderstel dat het idd samen hangt met de hartslag meting & draad wijze. De Galaxy Watch Active is een mooie en relatief kleine smartwacht en past voor mij goed op mijn pols.

Niet alleen is de GPS zo onbetrouwbaar als wat, ook de metingen (hartslag, stappen, trappen, etc.) Niet als commentaar naar jou, maar naar de horloge industrie. Mede omdat ik deze voor 160 euro kon krijgen en alle features bevatte die ik zocht (sleep tracking was voor mij het belangrijkste en daar scheen Fitbit het beste in te zijn). Ik ben van een ionic naar galaxy watch gegaan. Wat een kul.

Toen ik zag dat de Galaxy Watch Active Strava kon draaien, heb ik die gekocht. Ik gebruik nu al een aantal maanden een Active om al mijn runs te registreren met de Strava-app en heb helemaal geen last van de problemen die je beschrijft. Wellicht even kijken in de gear watch app of die update voor jou ook al beschikbaar is. Ik vind dat geneuzel van 5ATM zo irritant. (Allemaal in de periode van een jaar).

Mooie toename in accucapaciteit en ben benieuwd wat dat in praktijk gaat brengen en mooi dat de GPS functie verbeterd is.

Mit der automatischen Vorschlagsfunktion können Sie Ihre Suchergebnisse eingrenzen, da während der Eingabe mögliche Treffer angezeigt werden.

Nou ik heb de Active 1 en ik vind hem helemaal niet spot on. Druk op onderstaande link(s) om de handleiding direct te downloaden.

Lange batterijduur, mooi scherm, helder. Wenn man aber ohne Handy telefonieren möchtest, bräuchte man ja diese LTE Version. In het grote model zit een 340mAh-accu en in de kleine variant is de accucapaciteit 247mAh.

Sta op het punt om er 1 aan te schaffen... Samsung brengt al behoorlijk snel een nieuwe versie uit. Het gaat toch niet om directe inzage op 50m diep maar om zaken met de sensoren te registreren die je na de duik terug zou kunnen kijken... Ja mit LTE und eSim müsste dein Handy nicht in der Nähe sein das würde so funktionieren. De 'grote jongens' zoals de Apple Watch en Galaxy Watch waren mij allemaal wat te duur en te groot (dunne polsen). Het beste van 2 werelden gecombineerd. Niet als commentaar naar jou, maar naar de horloge industrie. De schermen zijn afgerond en voorzien van Gorilla Glass-bescherming.

Features 1.1″ Super AMOLED display, Exynos 9110 chipset, 230 mAh battery, 4 GB storage, 768 … Hallo, kann man mit der Galaxy Watch Active 2 Telefonieren wenn die Uhr mit dem Handy verbunden ist? Veel meer apps waardoor je er meer aan hebt, dingen als tracking werken gewoon goed.

Dan na een update registreerde die geen trappen meer. Ik heb since de launch een Galaxy Watch en ben het gedeeltelijk met je eens. Maar als je je smartwatch gebruikt voor notificaties en het uur af te lezen is Samsung the best. Wie heeft ooit bedacht dat 5ATM geen 5 atmosfeer is, maar betekent dat je mag douchen en zwemmen met een horloge?! Bei mir sind keine Probleme mit telefonaten über Bt Version also sollte auch bei dir klappen. Langere batterijduur in standby misschien maar met GPS winnen juist die grote horloges van Samsung.

Het werkt allemaal verbazingwekkend goed, kan ik je uit eigen ervaring melden, zolang je maar in het Samsung eco systeem blijft (Health en de door Samsung zelf geschreven watch applicaties).Een mooie smartwatch met waardeloze sensors en zeer beperkte software!

Voor een goede hartslagmeting moet het horloge relatief hoog op de pols gedragen worden (aangeraden wordt 1 vingerdikte boven het polsgewricht), maar voor mijn gevoel went dit wel heel snel. kloppen niet en wijken flink af met andere watches. De grootste concurrent biedt wel veel meer opslag opties aan. Samsung komt met een nieuwe versie van zijn wearable Galaxy Watch Active. Announced Feb 2019. Ik vind dat geneuzel van 5ATM zo irritant.

Er zitten 768MB ram en 4GB flashopslag in de smartwatches en ze kunnen met smartphones verbinden via bluetooth 5.0, wifi en nfc.

Ik ben toen gaan kijken naar een smartwatch en vond de goedkopere sporthorloges niet goed genoeg omdat er geen strava op kon draaien. Denk dat ik mijn eigen vraag zojuist beantwoord heb: In de Galaxy Wear Active2 zit een hartslagsensor met acht diodes en de horloges zijn waterdicht volgens de ip68-rating.