Deze functie is niet bedoeld om zelf een commentaar toe te voegen. Een erg complete uitvoering, met o.a. Sanoma Media Netherlands B.V. (“Sanoma”) kan niet verantwoordelijk worden gesteld voor de inhoud of eventuele gevolgen ervan. © 2020 DPG Media Magazines B.V. De compacte klasse is de laatste jaren stevig in beroering. Kritische objectieve tests en conclusies - ook video - uitgevoerd door de journalisten van de AutoWeek redactie. Bij tenminste vijf binnengekomen Een derde meer slagvolume dus. Houd me op de hoogte Gedetailleerde test / Mazda 2 1.5 90 Net als bij zijn voorganger is de benzineversie van de Mazda 2 opnieuw verkrijgbaar met een automaat, al gaat het wel om een nieuw exemplaar, met zes in plaats van vijf verhoudingen. Om te kunnen inloggen op Mijn AutoWeek moet u akkoord gaan met onze privacy voorwaarden.De beschrijvingen en reacties in de rubriek Myreview Auto zijn gebaseerd op persoonlijke meningen en ervaringen van gebruikers. Grootste aanbod Mazda 2 Automaat occasions uit Nederland. Een jaar geleden maakten we kennis... Er was geen keuze qua merk of model, dus werd het een Mazda 2, in de uitvoering SkyActiv G-90 met 1.5 liter motor. Autotests van de Mazda 2? Mazda is een lekker eigenzinnig merk en voegt met de nieuwe 2 een auto toe aan het B-segment... Hoera, een leaseauto.
navigatie, bluetooth, heads-up display (ADD, in Mazda-jargon), "lane departure warning", stoelverwarming, automatische airco, cruise control, dode-hoek-sensoren en parkeersensoren achter.Geef uw mening over schrijfstijl en bruikbaarheid.
© 1998 - 2020 Autowereld.com BV over de Mazda 2 Zoek in meerdere websites tegelijk naar een tweedehands Mazda 2 Automaat. misschien
Er was geen keuze qua merk of model, dus werd het een Mazda 2, in de uitvoering SkyActiv G-90 met 1.5 liter motor. en nog veel meer.. In de neus van de 2 dan ook geen driecilinder-turbomotor ter grootte van een pak melk, maar een 1.5 liter viercilinder zonder drukvulling. Niet bij de nieuwe 2!”“En mocht je echt van een potje sturen houden, lift het gas in de bocht en hij begint spontaan met zijn achterste te kwispelen.”Schrijf je in voor de nieuwsbrief en wij zorgen ervoor dat je altijd weet wat er speelt.
Zo mis je geen belangrijk autonieuws meer. Alle rechten voorbehouden. De redactie kan uitingen die niet voldoen aan de gedragsregels of onrechtmatig zijn te allen tijde aanpassen of verwijderen.Het is niet toegestaan zonder toestemming van Sanoma de informatie van Myreview Auto te gebruiken voor of te verspreiden via andere media.Hoera, een leaseauto. In Myreview Auto zullen zowel goede als slechte ervaringen worden geplaatst. onderdeel van DPG Media Magazines groep Want eigenwijs als Mazda is – en bijna alle Japanse merken – willen ze niet aan de turbomotor. een opmerking bij plaatsen.Er is iets mis gegaan. Mazda gaat volgens eigen zeggen voor 'rightsized' in plaats van 'downsized'. Review Mazda 2. Rapporteer deze review Mazda 2 SkyActiv-G 90. Optioneel kunt u er Kijk nu naar deze foto’s en denk er nog eens over na. waarderingen zal de gemiddelde beoordeling getoond worden.Let op! Concreet in dit geval Mazda, dat met de nieuwe 2 niet gaat voor allround of probeert de ruimste te zijn dan wel het meeste waar voor je geld te bieden. Niet met de stroom meegaan, maar juist een eigen weg bewandelen. Wat zijn ze toch lekker eigenwijs daar in Japan. Als we jou een paar maanden geleden hadden gevraagd om je vijf favoriete modellen uit het b-segment op te schrijven, durven we te wedden dat de Mazda 2 daar niet bij zat. Probeer het later nog eens of Weet je het zeker dat je dit bericht wilt verwijderen? Nee, ze openen gewoon keihard de aanval op de Ford Fiesta die nog altijd wordt beschouwd als de rijdersauto in deze klasse.“Die aantrekkingskracht gaat bij Japanse auto's dikwijls in rook op wanneer het portier wordt geopend.